مراكز خريد هميشه تخفيف استانبول

۱۳۴ بازديد

خريد براي بسياري از افراد يك جور تفريح لذتبخش است و مخصوصا اگر در سفر باشيم دوست داريم كه به مراكز خريد سر بزنيم و سوغاتي ها و چيزهاي خاص آن كشور را بخريم. براي بيشتر ما موقعي اين خريد لذت بخش تر مي شود كه به مراكز خريد ارزان تر و اوت لت ها برويم و با هزينه كمتر خريد بيشتري داشته باشيم. استانبول از شهرهاي معروف دنيا براي خريد است و در آن فروشگاه هاي ارزان قيمت زيادي هم وجود دارد. مي خواهيم تعدادي از مراكز خريد ارزان و هميشه در تخفيف استانبول را معرفي كنيم،تورباتو را همراهي كنيد تا اين مراكز را به شما معرفي كنيم.

مركز خريد اوليويوم: مركز خريد اوليووم از مراكز هميشه تخفيف است كه در تور استانبول بايد به آنجا برويد.

اوت لت اولويوم در آوريل ۲۰۰۰ در منطقه زيتين بورنو استانبول افتتاح شد. در اين اوت لت در ابتدا فقط ۲۵ مغازه وجود داشت اما امروز تعداد فروشگاه هاي آن به ۱۵۰ عدد رسيده است. در اين مركز خريد به غير از اينكه مي توانيد اجناس را با تخفيف هاي خوب تهيه كنيد امكانات تفريحي مثل ۶ سالن تئاتر، سالن بولينگ هم داريد و مي توانيد در رستوران ها و كافه هاي آن مدتي را استراحت كنيد.

مركز خريد اوت لت ايرپورت:

براي خريد از اوت لت ايرپورت بايد به منطقه اتاكوي استانبول برويد. اين مركز خريد بهترين جا براي خريد ارزان سوغاتي هاي استانبول است، مي توانيد ۱۱۶ فروشگاه و مغازه اين مركز را بگرديد و بهترين سوغاتي ها را با قيمتي مناسب پيدا كنيد. اين مركز با اين كه كوچك است اما مغازه هاي زيادي دارد كه در آن ها لباس، سوغاتي و ديگر اجناس با تخفيف هاي ويژه حدود ۷۰ درصد عرضه مي شوند. اگر مي خواهيد بعد از خريد انرژي تازه كنيد مي توانيد به فودكورت و رستوران اين اوت لت برويد.

مركز خريد اوت لت كاله:

اوت لت كاله فقط ۱۵ دقيقه تا فرودگاه بين الملي آتاترك فاصله دارد و در آن مي توانيد برندهاي معروف را با قيمت هاي خيلي خوب خريد كنيد. طبقه بالاي اين مركز مخصوص غذاست كه در آن غذاهاي متنوعي به فروش مي رسد. برندهاي ترك زيادي در اينجا لباس هاي با جنس هاي مرغوب دارند كه قيمت تمامي آن ها مناسب است. براي رفتن به اين مركز مي توانيد سوار مترو شده در ايستگاه gungoren از قطار پياده و ۲ دقيقه بعد به اين محل برسيد.

مركز خريد اوپتيموم:

اين مركز نسبتا بزرگ است و با گشت و گذار در آن مي توانيد اجناسي با قيمت هاي مناسب پيدا كنيد. فوت كوت اين مركز غذاهاي خوشمزه اي دارد كه شب ها خيلي شلوغ مي شود. برندهاي معروفي در اين مركز شعبه دارد كه قيمت اجناس آن ها در اينجا نسبت به ديگر مراكر خريد كمتر است. اين مركز خريد ۵ طبقه، هم فروشگاه هاي اوت لت و هم فروشگاه هاي معمولي دارد و دذ محله آتاشهر ناحيه آسيايي استانبول قرار گرفته است.

مركز خريد ويا پورت:

وياپورت در نزديكي فرودگاه سابيا قرار دارد و در آن اجناس باكيفيت و ارزان فروخته مي شود. در اين مركز مي توانيد از ميان ۱۴۰ مغازه چيزهايي مثل طلا ، مبلمان، وسايل آشپزخانه، لباس، ساعت و چرم هاي ترك بخريد. يك درياچه مصنوعي زيبا در اين مركز وجود دارد كه مي توانيد در كنار اين جاذبه مدتي را استراحت كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.