استانبول همچنان مقصد اصلي ايران است

۱۳۰ بازديد

استانبول بزرگ‌ترين و يكي از زيباترين شهرهاي تركيه است و جزو مقصدهاي بسيار جذاب براي مسافران محسوب مي‌شود. اين شهر در گذشته با نام قسطنطنيه شناخته مي‌شده و با گذشت زمان به استانبول تغيير نام داده است. در حال حاضر تور استانبول يكي از محبوب‌ترين تورهاي گردشگري در دنيا شناخته مي‌شود و اين شهر توانسته جزو پنج كشور توريستي جهان از نظر ميزان گردشگر خارجي قرار گيرد.

به گزارش سرويس بازار ايسنا، بنابر اعلام آژانس سلام پرواز، از كشور ما نيز شركت‌هاي مسافرتي زيادي تور استانبول و تور لحظه آخري استانبول در زمان‌هاي مختلف سال برگزار مي‌كنند. قيمت تور استانبول مانند ديگر تورهاي خارجي وابسته به مواردي مانند نوع محل اقامت و هتل، نوع پرواز و ايرلاين انتخابي و خدمات مختلفي كه معمولاً از جانب شركت‌ها در تور استانبول ارائه مي‌شود بوده و مي‌توان با توجه به ميزان بوجه و هزينه مورد نظر مناسب‌ترين تور استانبول را انتخاب كرد.

اگر علاقه‌مند به گردشگري و مسافرت‌هاي خارجي هستيد و تاكنون مسافرت خود را آغاز نكرده‌ايد بدون شك تور استانبول مي‌تواند نقطه شروع بسيار مناسبي براي جهانگردي شما با آژانس مسافرتي سلام پرواز محسوب شود. استانبول يك شهر بسيار زيبا و جذاب است كه مي‌تواند هر گردشگري را به خود جذب كند.

افرادي كه براي اولين بار قصد دارند از كشور خارج شوند و با قوانين مختلف آشنا نيستند بهترين راه مسافرت براي اين افراد تور استانبول و تور لحظه آخري استانبول است. دليل اين امر مشخص بودن برنامه و انجام امور مختلف از جانب آژانس مسافرتي بوده كه شما مي‌توانيد به دور از استرس و نگراني از مسافرت خود نهايت لذت را ببريد.

همان‌طور كه گفته شد قيمت تور استانبول در زمان‌هاي مختلف سال متفاوت بوده و به عوامل مختلفي وابسته است. معمولاً بسياري از شركت‌ها در مواقع خاص تور لحظه آخري استانبول با قيمت مناسب ارائه مي‌دهند و شما مي‌توانيد بعد از اطلاع از قيمت تور استانبول و رزرو تور لحظه آخري با هزينه مناسب راهي اين شهر زيبا شويد.

تور استانبول ارزان

اين شهر نقاط ديدني بسيار زيادي دارد كه شما بايد در تور استانبول از اين نقاط زيبا و ديدني ديدن كنيد.

تنگه بسفر

حتماً اطلاع داريد كه استانبول در كنار درياي مرمره و تنگه بسفر واقع شده است. در واقع اين تنگه بين دو قاره آسيا و اروپا قرار گرفته و شما مي‌توانيد با كشتي‌سواري در اين تنگه دو قاره آسيا و اروپا را همزمان مشاهده كنيد. در طول مسير مي‌توان كاخ‌ها، ساختمان‌ها و سواحل دو ناحيه اروپايي و آسيايي را به خوبي مشاهده كرد و از مناظر طبيعي لذت برد. بدون شك تنگه بسفر يكي از نقاط مهم و هيجان‌انگيزي است كه شما بايد در طول تور استانبول از آن ديدن كنيد.

مسجد اياصوفيه

شايد به جرات بتوان گفت كه مشهورترين بنايي كه از تركيه در ذهن بسياري از افراد قرار دارد مسجد اياصوفيه است. اين بنا در ابتدا به عنوان كليسا تأسيس مي‌شود و بعد از مدتي با غالب شدن جمعيت مسلمان تبديل به مسجد مي‌شود و امروزه تبديل به موزه شده و يكي از زيباترين بناهاي معماري در دنيا محسوب مي‌شود. اين مسجد بسيار زيبا بوده و توصيه مي‌كنيم اگر با تور استانبول راهي اين شهر شديد حتماً از اين بنا ديدن كنيد.

كاخ توپكايي

اين كاخ به مدت حدود نيم قرن محل زندگي و سكونت برخي از حاكمان حكومت عثماني بوده و در حال حاضر تبديل به يكي از ديدني‌هاي مهم استانبول شده كه در تور استانبول نبايد فرصت ديدن آن را از دست بدهيد. اين كاخ علاوه بر زيبايي كه دارد محل نگهداري بسياري از جواهرات سلطنتي عثماني بوده كه از جذابيت زيادي برخوردار است. در صورتي كه قيمت تور استانبول مناسب بود و به اين شهر يا تور آنتاليا مسافرت كرديد بازديد از آثار تاريخي را به شما توصيه مي‌كنيم.

بازار بزرگ استانبول

يكي از زيبايي‌ها و جذابيت‌هاي مهم هر شهر بازار آن است. بازار استانبول يكي از بزرگ‌ترين بازارهاي قديمي سرپوشيده جهان است كه بيش از نيم قرن قدمت دارد. اين بازار در حال حاضر علاوه بر مكان مناسب براي توريست‌ها براي مردم محلي نيز استفاده مي‌شود و بسياري از خريدهاي خود را در اين بازار انجام مي‌دهند. شما در تور استانبول مي‌توانيد با حضور در اين بازار سوغاتي‌هاي مختلف مانند محصولات چرمي، سراميك، فرش و جواهرات مختلف تهيه كنيد.

برج گالاتا

شايد بتوان برج گالاتا را يكي از بلندترين نقاط استانبول به شمار آورد كه شما در تور استانبول مي‌توانيد منظره زيباي شهر استانبول را مشاهده كنيد. بر فراز اين برج مي‌توان يك نماي پانوراما و كامل از محيط اطراف به دست آورد و مناظر شهر استانبول و حتي جزيره پرنسس را از فاصله نزديك مشاهده كرد. اگر با تور لحظه آخري استانبول راهي اين شهر شديد به ياد داشته باشيد كه يك كافه رستوران بالاي اين برج واقع شده و شما مي‌توانيد اوقات خوشي را در آنجا سپري كنيد. علاوه بر آن در محله و محيط اطراف برج گالاتا رستوران‌هاي زيادي وجود دارد كه شما مي‌توانيد با قيمت مناسب يك غذاي خوشمزه تهيه كنيد.

تفريحات شبانه استانبول

تور استانبول جذابيت بسيار زيادي دارد و نمي‌توان تمام جاذبه‌هاي آن را در يك مطلب خلاصه كرد. قيمت تور استانبول در روزهاي مختلف سال متفاوت است و شما مي‌توانيد با مراجعه به اين سايت از قيمت تور لحظه آخري استانبول اطلاع پيدا كنيد. يكي از تفريحاتي كه در تور استانبول مي‌توان از آن بهره‌مند شد تفريحات شبانه است. استانبول يك شهر زنده است و شب‌ها نيز برنامه‌هاي متنوعي مانند كنسرت خواننده‌هاي مشهور ايران و جهان، كافه‌هاي مختلف و تفريحات ديگر وجود دارد كه مي‌توان از آن‌ها لذت برد.

موزه استانبول

اين موزه يكي از كاخ‌هاي سابق عثماني بوده كه با دانش‌ترين وزير سلطان سليمان به نام ابراهيم پاشا در اين مكان زندگي مي‌كرده است. تمركز اين موزه بيشتر روي آثار هنرهاي اسلامي و كشور تركيه است و هر كدام از اتاق‌هاي آن يك دوره مشخص از تاريخ اسلام را پوشش مي‌دهد. اين موزهر زيادي از گذشته تا به امروز كشور تركيه را در خود جاي داده و در تور آثار بسيا استانبول مي‌توان با ورود به اين موزه در تاريخ كشور تركيه غرق شد و زيبايي‌هاي آن را به خوبي مشاهده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.