در فصل بهار به استانبول برويد

دوست داران استانبول

در فصل بهار به استانبول برويد

۱۳۷ بازديد

در فروردين بهترين زمان ارزان سفر كردن و ديدن كشورهاي نزديك ايران است. با توجه به اينكه در اين روزها و بعد از تعطيلات نوروز نرخ تورها كاهش چشمگيري پيدا كرده است، شما هم‌اكنون مي‌توانيد با خانواده‌تان در بهترين زمان سفر با برنامه‌هاي آژانس مسافرتي مقتدر سير تابان همراه شويد و سفري تكرار نشدني را در خاطره‌تان ثبت كنيد.

همين علاقه‌ ايراني‌ها براي سفر به گرجستان، باعث شده بسياري از ايرلاين‌ها پروازهاي مختلفي را به دو شهر تفليس و باتومي داشته باشند.

تور استانبول ارزان

 شما مي‌توانيد با يكي از پروازهاي قشم اير، ماهان و يا زاگرس در بسياري از روزهاي هفته با بهترين نرخ بليت راهي اين كشور شويد. براي همين به شما پيشنهاد مي‌كنيم در اولين فرصت و تا پيش از پايان فروردين‌ماه در روزهايي كه همه‌ تورها با مناسب‌ترين قيمت ارائه مي‌شوند براي سفر برنامه‌ريزي كنيد و از اين سفر بي‌تكرار بهاري لذت ببريد.

حالا كه تصميم گرفته‌ايد مسافر تور جذاب و ديدني گرجستان شويد، شما را راهنمايي مي‌كنيم كه يادتان باشد در «تفليس‌ مال» خريد ارزان و خوبي كنيد و يا شب‌هاي تفليس را در رستوران‌ها و كافه‌هاي هميشه شاد و پرطرفدار بگذرانيد و از موسيقي گرجي، رقص و آوازهاي محلي خاطره بسازيد.

 تفليس شهري با انواع غذاها و كباب‌هاي خوشمزه و نوشيدني‌هاي ماندگار است و جالب اينكه همه اين ويژگي‌ها را شما مي‌توانيد با قيمتي ارزان به‌خوبي به‌دست بياوريد.

حتي به همين سادگي هم مي‌توانيد براي اقامت خود در هتل‌هاي شهر برنامه‌ريزي كنيد نكته مهم اين است كه چه هتلي را انتخاب مي‌كنيد.

در تفليس برخلاف استانبول و دبي، هتل‌هاي متنوع با امكانات قابل توجه وجود ندارد و پيدا كردن يك هتل ۳ ستاره با استانداردهاي متوسط و اقامت در آنها كار ساده‌اي نيست، براي همين به شما پيشنهاد مي‌كنيم بدون نگراني و براي اقامتي آرام هتل‌هاي ۴ستاره به بالا را انتخاب كنيد تا با قيمتي مناسب و استانداردهاي بين‌المللي هتلي خوب داشته باشيد. براي همين پيش از انتخاب هتل با كارشناس‌هاي آژانس مسافرتي مقتدر سير تابان هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

كارشناس‌هاي آژانس براي رفاه مسافران اقامت را به همراه صبحانه رزرو مي‌كنند كه گردشگران، بعد از صرف صبحانه‌اي دلچسب، به شهر بروند و حسابي تفريح كنند.

سفر به استانبول هميشه دلچسب است، چون شما در هر سني كه باشيد با دنياي عاشقانه‌اي روبه‌رو مي‌شويد و نمي‌توانيد از لطافت آن دل بكنيد.حالا اگر اين سفر در بهار دل‌انگيز استانبول باشد، شك نكنيد كه عشق شما عميق‌تر مي‌شود.

استانبولِ بهاري، پر از شكوفه‌هاي رنگارنگ و نواي پرندگان آزاد در خيابان‌هاست. هواي ملايم با باد لطيف ساحلي شما را همراهي مي‌كند و به‌خوبي مي‌توانيد از همه‌ي ديدني‌هاي اين شهر رويايي لذت ببريد.

اين زيبايي‌ها را مي‌توانيد تا پيش از پايان فروردين‌ماه با بهترين قيمت و بعد از انتخاب تور مناسب از نزديك ببينيد. در اين زمان كه بهترين زمان سفر به اين شهر توريستي است شما مي‌توانيد با ارزان‌ترين نرخ بليت در بهترين ساعت‌هاي پروازي با يكي از هواپيماهاي خط‌هاي پروازي ماهان، زاگرس، قشم اير و يا تابان به استانبول برسيد.

بهار استانبول كه دل‌انگيزي بي‌نظيري دارد يك مزيت قابل توجه هم دارد، آن هم اين كه تقريبا از هجوم شديد مسافران به شهر كاسته شده و شما سر فرصت مي‌توانيد همه‌ جاذبه‌هاي گردشگري را در آرامش تماشا كنيد.

يكي ديگر از مزيت‌هاي سفر به استانبول تنوع انتخاب شما در هتل و محل‌هاي اقامت است. اين شهر پرطرفدار توريستي در همه‌ اين سال‌ها تلاش كرده كه استانداردهاي توريستي خود را بالا ببرد و براي هر توان مالي و يا هر سليقه‌اي هتل‌هاي استاندارد و با امكانات را طراحي كند كه همه‌ مسافران بتوانند بهترين انتخاب را داشته باشند. بنابراين خيلي نگران اقامتتان نباشيد، به سادگي هتل‌هاي با كيفيت را رزرو كنيد.

اما قاعده‌ هميشگي در مورد سفر به شهرهاي پرطرفدار را فراموش نكنيد و هر چه زودتر تورهاي مناسب سفر خود را خريداري و برنامه‌ي سفر را هماهنگ كنيد. در اين شرايط است كه شما مي‌توانيد بهترين هتل و با امكانات‌ترين آنها را با قيمتي مناسب رزرو كنيد.

حالا كه مسافر بهاري استانبول شده‌ايد، پيشنهادهاي گردشگري شهر را به خاطر بسپاريد. در دل كوچه پس كوچه‌هاي تاريخي قديم بزنيد و حتما محله‌هاي قدمي تركيه را در منطقه‌ اروپايي تماشا كنيد و رستوران‌هاي شبانه و كافه‌هاي مدرن كنار خياباني را از دست ندهيد.

در استانبول بايد دسرهاي تركي را به همراه خوشمزه‌ترين قهوه‌هاي دنيا هم امتحان كنيد و مزه‌هاي آن را به خاطر بسپاريد.

به اسكله برويد و سوار كشتي با تور بسفور همراه شويد و در يكي از جزيره‌هاي زيباي استانبول بمانيد و بعد از ساعت‌ها دوچرخه‌سواري از منظره‌ي غروب خورشيد در ساحل عكاسي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.