پرواز به شهر استانبول با تركيش ايرلاينز

۱۵۱ بازديد

از جمله شهر هايي كه در كشور تركيه بسيار مورد اقبال مسافران و گردشگران مخصوصا ايراني است، سفر به شهر استانبول است. براي رفتن به استانبول راه هاي فراواني هست و مي توانيد از ايرلاين هاي متفاوتي انتخاب كنيد كه با آن ها پرواز شما صورت پذيرد. يكي از اين شركت هاي هواپيمايي، تركيش ايرلاينز است. در ادامه با ما تا انتهاي اين مطلب در تورباتو همراه باشيد تا به اتفاق هم، پرواز به استانبول با تركيش ايرلاينز را بررسي كنيم.

يك نكته جالب: رزرو تور استانبول با هواپيمايي تركيش ايرلاينز حال و هواي ديگري دارد.

آشنايي با هواپيمايي تركيش ايرلاينز:

تركيش ايرلاين از جمله ايرلاين هاي محبوبي در ايران است كه پروازهاي مستقيم تهران به مقصد استانبول را بر عهده دارد. اين شركت هواپيمايي به عنوان ايرلانز برتر و اول تركيه مشغول به كار است و در تمامي جهان به خدمات خوب و با كيفيتش مخصوصا در زمينه ي سرويس هاي مطبوع غذاييش زبانزد است. اكثر كساني كه در ايران مسافرت با اين شركت هواپيمايي را انتخاب مي كنند، تنها دليل اصليشان داشتن پروازي آرام و همرا با كيفيت بالاي خدمات اين ايرلاينز است. بي علت نيست كه اين ايرلاينز در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترين شركت هواپيمايي اروپايي و چهارمين ايرلاين در تمام دنيا شناخته شد.

خدمات ويژه در تركيش ايرلاينز:

از خدمات ويژه اي كه اين ايرلاين تركي براي مسافرين ايرانيش در نظر گرفته است اين است كه از اوايل سال جاري، اين امكان را براي ايرانيان به وجود آورده است كه بتوانند با استفاده از كارت شتاب خود بليط پروازهاي بين المللي اين شركت هواپيمايي را رزرو و خريداري نمايند. شركت تركيش ايرلاينز با استفاده از هواپيماهاي مدرن و مجهز و همچنين سرويس هاي خوبي كه در طي پرواز با استفاده از كادر مهمانداران مجرب خود به مسافران ارائه مي دهد، تبديل به يكي از بهترين هاي صنعت هواپيمايي در جهان گشته است.

پرواز ايران به استانبول با تركيش ايرلاينز:

در ادامه اضافه مي كنيم كه پرواز ايران به مقصد استانبول، ۳ ساعت به طول مي انجامد. پرواز هايي كه از سمت تهران به مقصد استانبول پرواز مي كنند، از نوع پرواز هاي مستقيم هستند. تمامي پروازهايي كه با تركيش ايرلاينز انجام مي شود به صورت چارتر هستند. هواپيماها در فرودگاه بين المللي آتاتورك(Istanbul Atatürk Airport) و فرودگاه بين المللي صبيحه گوكچنبه(Sabiha Gökçen International Airport) به زمين مي نشينند. مدل هواپيمايي كه در پروازهاي ايران مورد استفاده است، اير باس ۳۲۱(Airbus A321) است. فاصله ي هوايي از تهران تا استانبول ۲۰۴۱ كيلومتر مي باشد. پروازها روزانه هستند و به اين صورت هستند كه؛ ۵ بار در روز براي رفت و ۵ بار در روز به صورت برگشت انجام مي شوند.

تسهيلات در هواپيمايي تركيش ايرلاينز:

آيا مي دانستيد كه شما مي توانيد با استفاده از خدمات رزرو و خريد بليط از طريق شركت هواپيمايي الي گشت از تور استانبول و سفر به كشور تركيه با استفاده از خدمات و پرواز هاي تركيش ايرلاينز سفر كنيد؟ شما مي توانيد بليط هواپيما و هتل خود را، هر كدام به صورت جداگانه از الي گشت خريداري نماييد اما، پيشنهاد ما به شما اين است كه هم پرواز و هم هتل خود را در قالب يك مجموعه از ما خريداري نماييد تا شامل تسهيلات ديگري همچون گشت و گذار در نقاط ديدني شهر استانبول، بازديد از جاذبه هاي اين شهر و از همه جذاب تر، سفر با شركت هواپيمايي تركيش ايرلاينز را به همراه كلي برنامه ي آسايشي و تفريحي ديگري كه براي شما در تور استانبول در نظر گرفته شده است، استفاده نماييد. براي اطلاعات بيشتر در سايت الي گشت، تور استانبول را حتما چك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.