كافه هاي خوب استانبول

دوست داران استانبول

كافه هاي خوب استانبول

۱۴۱ بازديد

كافه هاي استانبول بهترين مكان براي خوردن قهوه است و به دليل فرهنگ تاريخي بر پس آن و محيط دلنشين خود در دنيا مشهور است، كافي هايي كه در آنها دلها گرم مي شود و لبخند رضايت از طعم يك دسر بي نظير بر لبان مي نشاند. از اين گذشته قهوه هاي استانبول تركيه نيز در سرتاسر دنيا مشهور است، حتي اگر به استانبول سفر نكنيد، شهره طعم بي نظير قهوه استانبول را خواهيد شنيد. پس چرا از اين فرصت سفر به شهر قهوه استفاده نكنيد ! در طول سفر با تور تركيه، چشيدن قهوه ترك از بايد هاي سفر است و چه بهتر كه طعم اصيل قهوه ترك را در يكي از كافه هاي معروف استانبول چشيد.  باقلوا از ديگر دسر هاي خوشمزه ايست كه در طول سفر به استانبول تركيه در سطح شهر خواهيد ديد و از بهترين ها خواهيد چشيد.

كافه گالاتا را امتحان كنيد: كافه گالاتا جايي است كه در طول سفر با تور استانبول حتما بايد در آن جا طعم واقعي قهوه را بچشيد.

كافه گالاتا كوناك استانبول يكي از بهترين كافه هاي شهر است كه انواه دسر هاي شيرين و خوشمزه تركيه را با يك فنجان قهوه تركي مي توانيد در آن نوش جان كنيد و خستگي گشت و گذار در شهر را از جان به در كنيد. اين كافه با ظرفيت ۲۰۰ نفر مهمانان خود را با يك قنجان قهوه در كنار منظره اي ديدني از دريا دعوت مي كند. اين كافه مكاني براي فرار از شلوغي و هياهوي شهر نيز مي باشد، جايي كه يك فنجان قهوه با فنجان آرامش ميكس شده است. 

نشاني كافه گالاتا كوناك استانبول تركيه : تركيه، استانبول، بي اوقلو – حاج علي سكوك

كافه بزرگ تراس 89:

در طول سفر با تور تركيه، اگر در استانبول اقامت داريد، سري به كافه و رستوران تراس ۸۹ بزنيد، اين كافه علاوه بر قهوه دلچسب، غذاها خوشمزه نيز سرو مي كند. كافه و رستوران تراس ۸۹ در جوار فرودگاه آتاتورك قرار دارد. در اين كافه برد اطلاعات پرواز فرودگاه نيز نصب شده  است تا مسافران فرودگاه بتوانند از اطلاعات پرواز مطلع باشند و با خيالي آسوده در اين كافه استراحت كنند. لازم به ذكر است كه در كافه تراس سرويس قليان نيز ارائه مي شود و بعد از ظهر ها موسيقي زنده در آن اجرا مي شود.

كافه كره و نان:

كافه كره نون استانبول از كافه هاي فشن شهر محسوب مي شود و با محي گرم و دوستداشتني خود توانسته است بر دل مهمانان خود بنشيند. جرعه قهوه اي كه در اين كافه ميل مي كنيد، طعم واقعي و اصيل قهوه ترك است. علاوه بر اينها، كافه كره نون استانبول بر صبحانه هاي خوشمزه و دسر هاي خانگي خود نيز معروف است.
كافه چورلولو:

كافه چورلولو علي پاشا همان باغ چاي در قرن ۱۸ ام است،  در طول سفر با تور استانبول، در كافه چورلولو علي پاشا قهوه اي اصيل و دلنشين خواهيد چشيد. اگر در شب به كافه چورلولو علي پاشا رفتيد، متعجب نشويد چرا كه اين كافه تاريكي شب را با فانوس هيا كوچك روشن مي كند. در اين كافه مي توانيد سوغاتي هاي خوشمزه و اجناس دست ساز تركي نيز خريداري كنيد.

كافه تراس مانريه:

كافه تراس مانِريه بِبِك استانبول يكي از اماكن عالي براي لذت بردن از تلخي يك فنجان قهوه در كنار شيرينيه باقلواست. از انواع سالاد گرفته تا برگر و انواع غذا هاي  تركيه همه جيز را مي توانيد در اين كافه پيدا كنيد. حتي اگر جزء آن دسته از آدمهايي نيستيد كه دوست داره قهوه است، مي توانيد آب ميوه هاي تازه اين كافي شاپ را امتحان كنيد.
شوسام كافه بهترين كافه استانبول:

كافه‌‌اي دنج و آرام كه با انواع مبلمان آنتيك تزيين‌شده است. اين كافه فضاي گرم و بي آلايش كافه‌اي محلي و دوستانه و منويي پرمايه به‌ويژه از انواع نوشيدني‌ها را دارد. مشتريان كافه تركيبي از گردشگر، افراد سرشناس و مردم محلي‌اند. ايوان رو به خيابان و قيمت‌هاي معقول از مزاياي ديگر اين كافه‌اند.

كافه ميم كمال:

مي‌توانيد تمام روز را در اين خيابان گذرانده و لذت ببريد و از يك كافه يا رستوران، به محل بعدي برويد. هنگامي‌كه پشتتان رو به خيابان استقلال است، خياباني به نام جمهوريت را در برابر خود مي‌بينيد. شروع به قدم زدن كنيد و در سوي راست از نگارخانه هنري تكسيم، بوستان تكسيم و موزه‌ي نظامي گذار مي‌كنيد. فراروي موزه، خيابان به دو راه تقسيم مي‌شود. خيابان دست راست يعني خيابان Vali Konagi را دنبال كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.