آقايان متاهل به استانبول سفر نكنند

۱۳۷ بازديد

استانبول شهري آسيايي و اروپايي است كه مرز بين اين دو منطقه بوسيله تنگه بسفر كه خود به تنهايي جاذبه ي بسيار خاص و ديدني اي است مشخص شده است. تور استانبول يكي از بهترين و پر طرفدارترين تورهاي فصل بهار و تابستان است كه هر ساله افراد زيادي را براي گذران تعطيلات به استانبول مي برد.

استانبول شهرت فراواني دارد و بسياري از برندهاي جهاني در اين شهر كه پايتخت كشور تركيه است؛ اقدام به تاسيس نمايندگي كرده‌اند و از آن هيجان انگيزتر اينكه در برخي فصول حراج‌هاي بزرگ برگزار مي‌كنند و لذت يك خريد آسان، ارزان و با كيفيت را به علاقمندان خود هديه مي‌كنند.

تور استانبول ارزان

مركز خريد استانبول مال

استانبول مال يكي از مراكز خريد استانبول است كه ظاهري بسيار شكيلي دارد و وجود برندهاي مختلف جهاني در آن انگيزه كافي اي براي ساعت‌ها گردش و چرخيدن در آن را به علاقمندان به خريد مي‌دهد. اين مركز خريد حدود ۳۵۰ فروشگاه بزرگ و كوچك دارد كه برندهاي معروفي همچون ميس سلفريج، دكالتون و آديداس را شامل مي‌شود.

مركز خريد فروم استانبول

فروم يكي از بزرگترين و بهترين مراكز خريد اروپايي در استانبول است كه به صورت تقريبي هر ساله حدود ۲۰ ميليون بازديد كننده دارد و برندهاي معتبر و بزرگي همچون zara, teksona و m&s  را در خود گنجانده است. اين مركز خريد علاوه بر فروشگاه‌ها و نمايندگي‌هاي فراواني كه دارد امكانات تفريحي فراواني نيز دارد.

​ اين مركز خريد ويژه افرادي است كه مي‌خواهند سفر و البته خريدي به صرفه داشته باشند. اگر به دنبال زمان و اجناس حراج هستيد به بخش promotions سايت اين مركز خريد مراجعه كنيد.

مركز خريد كانيون استانبول

كانيون از جمله مراكز خريد گران و لوكس استانبول است. برندهايي همچون باناناريپابليك، آن تيلور و تامي هيلفيگر تنها در اين مركز خريد شعبه دارند.

اين مركز خريد شرايطي را مهيا كرده است كه بتوانيد از خوردن غذاهاي تركي خوشمره لذت ببريد. اين مركز خريد داراي ۴طبقه است.

خيابان استقلال استانبول

خيابان استقلال بهترين و هيجان انگيزترين مكان در استانبول است، شايد باورتان نشود ولي در برخي زمان‌ها تعداد گردشگراني كه در اين خيابان رفت و آمد مي‌كنند از مردم استانبول بيشتر است! خيابان استانبول منتهي به ميدان تكسيم مي‌شود و دور تا دور آن را فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها فرا گرفته است.

​ اين خيابان از جمله جاذبه‌هاي ديدني استانبول است و اگر به استانبول سفر كنيد و به اين خيابان نرويد انگار هيچ جايي از استانبول را نديده‌ايد!

خيابان گالاتا استانبول

گالاتا خياباني براي خريد و فروش ابزار موسيقي  است و محصولات چرمي و محصولات خانگي تركي نيز از بهترين گزينه‌ها براي خريد در اين خيابان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.