گربه مشهور استانبول

دوست داران استانبول

گربه مشهور استانبول

۱۱۸ بازديد

تور استانبول و بازديد از آثار تاريخي و بازارهاي استانبول امري عادي است اما آشنايي با انسان‌ها و حيوانات خارق‌العاده بسيار هيجان‌انگيزتر از ساختمان‌هاي بي‌جان مي‌باشد.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پرشين هتل، تور استانبول و مسجد ديدني اياصوفيه شهرتي جهاني دارد، اما جالب است بدانيد اين مسجد علاوه بر معماري بي‌نظير و همجواري با ساحل و تاريخي بودن دو خصيصه ديدني ديگر نيز دارد اول صداي زيباي دعا و اذان كه گردشگران زيادي براي شنيدن آن در صحن مسجد منتظر مي‌مانند و ديگري گربه‌اي عجيب كه ۱۴ سال است در اين مسجد زندگي مي‌كند.

تور استانبول و گربه‌اي در مسجد اياصوفيه كه عاشق ژست گرفتن است خاطره‌اي به ياد ماندني خواهد بود. گربه‌هاي خانگي زيادي را ديده‌ايم كه همچون يك انسان رفتار مي‌كنند اما كمتر گربه آزادي وجود دارد كه با منش انسان‌ها خو بگيرد و خود همچون انساني آزاد رفتار كند. Gli نام گربه‌اي است با اين خصيصه رفتاري كه در مسجد آبي استانبول همچون شخصي ثروتمند زندگي مي‌كند.

تور استانبول ارزان

تور استانبول و بازديد از مسجد اياصوفيه در ابتدا خيلي معمولي به نظر مي‌رسد اما وقتي با gli روبه‌رو مي‌شويد و رفتار شاهانه اين گربه را ببينيد لبخندي پهن بر صورتتان نقش مي‌بندد. گويا اين گربه صاحب كاخي بزرگ است و پذيرفته با ملك خود ميزبان شما باشد تا از او عكس‌هايي هنري ثبت كنيد.

تور استانبول و ديدار gli  تنها ۲۰ سال امكان‌پذير است. در واقع اين ميانگين عمر گربه‌هاست كه ۲۰ سال بيشتر اجازه نمي‌دهد اين صاحب ملك كوچك را مشاهده كنيد. از اين ۲۰ سال ۱۴ سال گذشته و فقط ۶ سال ديگر وقت باقيست تا با اين موجود حيرت‌انگيز سلفي بگيريد و رفتار خاصش را نظاره كنيد.

هتل استانبول و اينكه آن را چه نقطه‌اي از شهر انتخاب كنيد بسيار بر كيفيت سفر شما تاثيرگذار است. اگر عاشق معاشرت هستيد تكسيم و استقلال و بي‌اغلو و فاتيح توصيه مي‌شود. اگر عاشق سكوت هستيد مناطق دورتر و ساحلي و جزاير هفت‌گانه بكر، اگر عاشق هيجان و ريسك هستيد، آكساراي و ... اما اگر عاشق حيوانات هستيد فاتيح و اياصوفيه را فراموش نكنيد اين گربه عاشق توريست‌هاست و برايشان ژست مي‌گيرد تا با او سلفي بگيرند، به تماشاي غروب دريا مي‌نشيند و ...

تور استانبول كلمه‌اي است كه جست‌وجو كرده‌ايد اما توصيه مي‌كنم اين بار gli istanbul cat را جست‌وجو كنيد تا عكس‌هاي بي‌نظير اين گربه را مشاهده كنيد. خدا رو شكر يك ببر بنگال در اياصوفيه زندگي نمي‌كند البته شايد روزي براي پر كردن جاي خاليgli  پس از مرگ، گربه يا حيواني ديگر جايگزين شود پس تا اين گربه تبديل به يك ببر نشده به اين شهر سفر كنيد.

هتل استانبول و مديريت آنها اگر مي‌دانستند وجود يك حيوان باشعور در بنايي تاريخي تا اين حد طرفدار دارد حيواناتي كوچك و تربيت شده را به مجموعه خود اضافه مي‌كردند.

تور استانبول و رزرو آن از سايت استانبول‌يار اطلاعات جانبي مفيدي ارائه مي‌دهد. اطلاعاتي كه كمتر سايتي به آن پرداخته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.